جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتاب های الکترونیکی به منظور ارائه یک مدل مناسب ( مورد مطالعه دبیران مدارس دوره متوسطه شهر اصفهان)
1398/11/09 12:17:42
نویسندگان :
نازیلا خطیب زنجانی
سیمین نقش
زبان : فارسی
سال انتشار :
1396
محل پذیرش : فصلنامه علمی – پژوهشی پژوهش در یادگیري آموزشگاهی و مجازي
«
1
»
دسته بندی مقالات
9113
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4124
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5698
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13677
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1206
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Shia and Sufi Mystical Interpretation Systematic Integration from Seyyed HeydarAmoli's Perspective
1396/04/01 00:04:28
بررسی موانع اجرای سیستم یکپارچه سازی منابع بنگاه در تولید ملی (مطالعه موردی: کارخانه کشت وصنعت شمال)
1393/10/02 17:33:28
A Systematic Literature Review of the Organizational Voice
1400/12/14 16:01:07
بررسی رابطه تصور از عملكرد عناصر معنابخش برند با تصوير برند و آگاهی از برند در شعب بانک مهر اقتصاد در استان گلستان
1395/08/04 13:37:26
Dynamic assessment: A more comprehensive approach to interpret and capture L2 listening comprehension development
1395/10/28 12:22:44