جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
محمد بن سلمان و گذار از پان وهابیسم به یک نظام سکولار در عربستان سعودی؛ ریشه ها و پیامدها
1400/11/20 03:04:58
نویسندگان :
ابراهیم برزگر
محمدباقر خرمشاد
عباسعلی رهبر
عبدالرضا عالیشاهی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1400
محل پذیرش : فصلنامه دانش سیاسی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9097
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4083
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5668
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13501
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1303
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1149
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
87
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
ارزیابی ابعاد اخلاق حرفهای تدریس اعضای هیأت علمی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد
1396/08/01 05:40:50
Power quality enhancement of a T-connected autotransformer based on 72-pulse AC–DC converter with rated power reduction
1400/11/20 11:34:27
مقايسه مهره ها و خارهاي آبششي سيچليد ايراني، Iranocichla hormuzensis، رودخانه مهران و چشمه خورگو در استان هرمزگان
1394/02/28 22:49:42
جهاد، جهاد اقتصادی، معنویت، رفتارهای معنوی
1395/10/23 21:43:03
The effect of the number of affixes on vocabulary learning of Iranian intermediate EFL students
1395/10/18 08:41:13