جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
کریمه اهلبیت (علیهمالسلام)، گوهری نایاب و الگویی کمیاب
1395/10/26 00:45:34
نویسندگان :
محسن پیشوایی علوی
مسعود باوان پوری
نرگس لرستانی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1394
محل پذیرش : مجله علمی تخصصی علوم انسانی اسلامی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9116
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4156
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5721
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13786
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1244
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
اصول و قواعد نقد و تفكر انتقادي در سازمان
1400/09/23 15:19:15
Comparison Affection of Peer tutoring on the Attitude to ward Mathematical, Physics and English languages
1394/03/31 19:37:22
The agricultural students satisfaction from their field of study (case study: Bu-Ali Sina university, college of agriculture).
1395/10/05 22:21:36
Preparation Ce(III) conversion coatings on electrodeposited Zn–Ni alloy and comparison of their corrosion performance and morphology with Cr(VI) conversion coatings
1395/10/08 22:48:25
A Complete Review for Metacognitive, Cognitive, and Social/Affective Strategies as Essential Components of Learning strategies and their relationships with EFL Learners’ Reading Comprehension Promotion
1394/12/03 16:25:36