جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
مقایسه ی تأثیر آموزش مبتنی بر برنامه ی رایانه ای و آموزش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان سوم ابتدایی
1395/11/02 23:14:21
نویسندگان :
عبدالله پارسا
فرزانه شعبانی
امید سلیمانی فر
علی جوانمرد
بهرام اسماعیلی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1394
محل پذیرش : فصلنامه آموزش پژوهی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9121
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3344
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4174
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5728
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13821
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1264
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Emergence of Multi Drug Resistant Escherichia coli strains Isolated from Urinary Tract Infection in Iranian Children’s
1395/11/09 12:47:50
چینه شناسی و فسیل شناسی سازند قم در غرب سمنان
1394/11/02 00:39:14
مقایسه خصوصیات گرماسنجی وزنی و شاخص حداقل غلظت اکسیژن محدود نانو چندسازه ساخته شده از آرد چوب، پلی اتیلن و نانو سیلیس
1396/09/30 15:56:37
سنجش سواد قصّهگویی مربّیان پیشدبستانی شهرستان پاوه
1394/03/12 13:53:57
بررسی روشهای ارزیابی و ارزشیابی آزمونهای روانشناسی صنعتی ـ سازمانی
1402/02/19 00:46:35