جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
اجرای نادرست رتبه بندی فرهنگیان ؛ عدم تحقق اهداف سند بنیادین
1402/12/09 18:34:52
نویسندگان :
مجید صبوری فر
زبان : فارسی
سال انتشار :
1402
محل پذیرش : سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
«
1
»
دسته بندی مقالات
9097
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4083
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5668
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13501
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1303
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1149
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
87
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
فلسفهی مجازات در حقوق اسلامی
1395/03/02 11:03:33
نقش ترانزيت كالاهاي كشورهاي آسياي ميانه در مديريت تحول و توسعه استان مازندران
1393/10/20 13:16:50
ارزيابي نقش خدمات شهري و رفاهي در توسعه پايدار
1394/03/02 00:25:40
ارزيابي و مقايسة روشهاي مختلف ازدياد برداشت در يكي از مخازن نفتي شكافدار ايران
1396/08/16 09:38:58
Corresponding Author: Roohollah Samiee, Department of Management, Aliabad katoul Branch, Islamic Azad University, Aliabad katoul, Iran. E-mail: Roohalla.samiee@gmail.com Studying the Factors Relevant with Students' Willingness toward Continuing Education i
1395/04/26 15:44:48