جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
‘Seek that Radiance which Sanāʾī Expounded, that Unique One whose Uniqueness ʿAṭṭār Revealed’: Decoding a Verse of Sanāʾī through Rūmī’s Works, and a Verse of Rūmī through His Quotation of ʿAṭṭārr
1400/03/27 07:26:27
نویسندگان :
ساسان زند مقدم
مهدی نوریان
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2020
محل پذیرش : Mawlana Rumi Review
«
1
»
دسته بندی مقالات
9102
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4101
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5689
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13590
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1308
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1185
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
انتظار سازنده
1393/12/21 10:39:46
Globally Vibrio cholera antibiotics resistance to RNA and DNA effective antibiotics: A systematic review and meta-analysis
1402/10/17 13:56:35
تبیین شاخص های دانشگاه کارآفرین در آموزش عالی از طریق سیستم استنتاج فازی: مطالعه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر
1394/06/29 01:12:53
تبیین مفهومی تاب آوری و شاخص سازی آن در مدیریت سوانح اجتماع محور(CBDM)
1393/10/14 16:52:42
مقایسۀ دانشآموزان دارای و بدون ناتوانی یادگیری در موقعیتهای اجتماعی دشوار
1396/07/08 18:52:22