بررسی تأثیر برندسازی از طریق حواس بویایی و شنوایی بر خرید مجدد مشتریان 1402/07/24 20:51:48
نویسندگان : بهرام روحانی حسن داناییزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در شرایط کسب و کار ایران
بررسی تأثیر جشن ها و کارناوال های تبلیغاتی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات 1402/07/23 19:38:15
نویسندگان : بهرام روحانی حسن داناییزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در شرایط کسب و کار ایران
دسته بندی مقالات
- 9112 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4131 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5702 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13709 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1311 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1224 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4