نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

نقش تحقیقات بازاریابی در توسعه محصول جدید: یک مطالعه مروری 1395/01/15 09:51:29

نویسندگان : ابراهیم سالاری حیدر مغنی امیرعباس فیضی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباري صالحین(بانک آینده) 1394/12/13 13:40:36

نویسندگان : دکتر مجید فتاحی علیرضا داداشی جوکندان علی ثناگو
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی