نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

Learning L2 Idioms through Visual Mnemonics 1399/08/27 13:00:37

نویسندگان : Maryam Ahmadi Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Journal of English language Teaching and Learning

A pragmatic Analysis of Personal Metadiscourse and PolitenessPrinciple across Genres 1399/03/20 12:30:04

نویسندگان : امید علاف اکبری رجب اسفندیاری عباسعلی زارعی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Journal of English language Teaching and Learning

On the Relationship between Metacognitive Reading Strategies, Reading Self-Efficacy, and L2 Reading Comprehension 1397/11/01 10:57:09

نویسندگان : Abbas Ali Zarei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 محل پذیرش : Journal of English Language teaching and Learning

Political Terms in Persian 1396/05/15 16:49:43

نویسندگان : Bahram Navazeni
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : 6th International Research Conference on Education, English Language Teaching, English Language and Literature in English (IRCEE

Self-Regulated Learning Strategies as Predictors of Reading Comprehension 1396/02/10 09:53:59

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari Azam Akbari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : English Language Teaching

The Efficiency of Frame Semantics and Categorization in Vocabulary Teaching 1395/10/30 18:46:09

نویسندگان : حسین افراسیابیان زهرا منتظری
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : The 13th International TELLSI Conference: New Trends & Criticisms in English Language Teaching & Literature

On the Relationship between EFL Learners' Socio-Economic Status and their Attitudes toward Oral Corrective Feedback: A Mixed-Method Study 1395/10/28 12:17:48

نویسندگان : Puyan Taheri Mobin Khanlarzadeh
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : English Language Teaching

On the Incidental Learning of Abstract and Concrete Vocabulary Items in L1 Gloss and L2 Gloss 1395/10/28 12:14:55

نویسندگان : Puyan Taheri Mahsa Hedayat Zade
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : English Language Teaching

Examining the Role of Dynamic Assessment in the Development and Assessment of Listening Comprehension 1395/10/28 12:06:53

نویسندگان : Sayyed Mohammad Alavi Puyan Taheri
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : English Language Teaching

L2 Idioms Learning through Cooperative Teaching Techniques 1395/10/18 09:33:32

نویسندگان : Abbas Ali Zarei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : English Language Teaching

The Relationship between Multiple Intelligences and Listening Self-Efficacy among Iranian EFL Learners 1395/05/20 01:19:32

نویسندگان : Mohammad Davoudi Milad Chavosh
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : English Language Teaching

Systematic Review of Research on Questioning as a High-level Cognitive Strategy 1395/05/15 09:43:50

نویسندگان : Mohammad Davoudi Narges Amel Sadeghi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : English Language Teaching

The role of language proficiency in self-related personality traits 1394/07/21 13:33:06

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Nasrin Zarei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : i-manager’s Journal on English Language Teaching

Critical Perspectives on Contrastive Rhetoric: A Report from Iranian Context 1394/02/01 10:38:08

نویسندگان : مرضیه رفیعی دکتر حسین وحید دستجردی دکتر منصور توکلی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Journal of English Language Teaching and Learning

Iranian Postgraduate Students’ English Proficiency Problems at Malaysian Universities 1394/01/27 20:06:01

نویسندگان : Gholamreza Zareian Hojat Jodaei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Research on English Language Teaching Studies,

Contextualizing situational factors of motivation in an Iranian medical ESP setting 1393/12/05 11:55:29

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Rajab Esfandiari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : (English Language Teaching (ELT

The relationship between Iranian EFL learners' beliefs about language and language learning strategy use 1393/12/02 09:39:18

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Hanieh Rahmani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : i-manager's Journal on English Language Teaching

Language Learning Strategy (LLS) Use Across Proficiency Levels 1393/11/26 10:15:55

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Nooshin Baharestani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : i-manager’s Journal on English Language Teaching

THE EFFECTS OF TECHNIQUES OF VOCABULARY PORTFOLIO ON L2 VOCABULARY LEARNING 1393/11/26 09:29:03

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Fatemeh Nasiri Bafani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : i-manager’s Journal on English Language Teaching

The effects of semantic mapping, thematic clustering, and notebook keeping on L2 vocabulary recognition and production 1393/11/23 13:04:50

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Saba Adami
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : i-manager's Journal on English Language Teaching