The Relationship between EFL Learners’ Extensive Reading and English Language Proficiency 1395/05/16 23:34:12
نویسندگان : Mohammad Davoudi Moslem Zolfagharkhani Mojtaba Rezaeiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Collocational Use: A Contrastive Analysis of Strategies Used by Iranian EFL Learners 1395/05/15 13:40:28
نویسندگان : Mohammad Davoudi Azam Behshadزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Educational Environment (Coeducation / Segregated) and the Progress of Speaking Ability among Iranian EFL Students 1394/09/03 08:57:44
نویسندگان : Mohammad Reza Ebrahimi Nahid Yarahmadzehiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Does Emotional Intelligence Have Anything to Do with Risk-taking among Iranian EFL Learners? 1394/07/27 11:14:07
نویسندگان : Mohammad Reza Ebrahimi Nahid Yarahmadzehiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Constructive or Obstructive Features of Teacher Talk in Iranian EFL Classes 1394/05/27 14:07:23
نویسندگان : فاطمه پورابراهیم محمد رضا طالبی نزاد فرهاد مظلومزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
An Experimental Study on the Impact(s) of Emotional Intelligence Enhancement on Answering Cloze Test among Iranian University Students 1394/05/22 19:22:38
نویسندگان : Mohammad Reza Ebrahimi Hooshang Khoshsimaزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Textbook Evaluation: A Reflection on Total English Intermediate 1394/01/27 20:15:22
نویسندگان : Ismail Moazam Hojat Jodaiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
Exploring the Relationship between Willingness to Communicate in English, and Social/Cultural Capital among Iranian Undergraduate English Majors 1393/12/19 00:55:11
نویسندگان : Hesamoddin Shahriari Ahmadi Ahmad Ansarifar Majid Ansarifarزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies
On the relationship between self-regulated learning components and L2 vocabulary knowledge and reading comprehension 1393/11/21 16:29:14
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Gamar Hatamiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : Theory and Practice in Language Studies, Finland
دسته بندی مقالات
- 9113 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4124 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5698 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13680 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1208 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4