لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 بررسی میزان تاثیر آمیخته بازاریابی پایدار و حمایت مصرف کننده برای توسعه کسب و کار پایدار پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
2 بررسی تاثیر بازاریابی آنلاین (دیجیتال) توسط رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کنندگان پوشاک در اردبیل پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
3 بررسی تاثیر انگیزه متمایز بودن، تاثیرات اجتماعی و اعتماد بر تمایل به پذیرش بانکداری اینترنتی در بانک گردشگری تهران پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
4 بررسی رابطه بین هوش رقابتی با توانمندسازی کارکنان و قدرت پاسخگویی سازمانی کارکنان پارک های علم و فناوری تهران پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
5 بررسی آمیخته بازاریابی 0.4 بر قصد خرید و رضایت مصرف کنندگان اسنپ در ایران پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
6 بررسی استراتژی های بازاریابی بین دو کسب وکار درشرایط بحران همه گیری بیماری COVID 19 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1400 تائید شده
7 بررسی بازاریابی دیجیتال و استراتژی های بازاریابی دیجیتال در ایران پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1399 تائید شده
8 نقش اعتماد و تعهد و ارتباطات بر رفتار مصرف کننده در بیمه البرز استان اردبیل مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1397 تائید شده
9 بررسی اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل به خرید مجدد و تمایل به حمایت از برند سامسونگ در شهر اردبیل مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1396 تائید شده