چکیده :

شیوه تدوین و طراحی راهبرد که در ده یا پنج سال قبل استفاده می شد، دیگر کارایی نخواهد داشت. این پدیده تا حد زیادی به علت تغییراتی است که در جهت افزایش اهمیت اطلاعات و دانش بوجود آمده است. شرکتها با تغییر جهت در بازار به سمت افزایش نرخ نوآوری دریافتند که دانش، دارایی کلیدی آنها است. در این مقاله ابتدا بطور مختصر به راهبرد مدیریت دانش پرداخته شده و سپس رابطه بین راهبرد رقابتی و راهبرد مدیریت دانش با استفاده از مرور مبانی نظری و تئوری نقاط مرجع راهبردی مورد بررسی قرار گرفته است.

کلید واژگان :

راهبرد رقابتی، راهبرد دانش، مدیریت دانش، تئوری نقاط مرجع راهبردی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک