چکیده :

در دنیای امروز نقش گردشگری در توسعه کشورها به خوبی مشهود میباشد. حفظ ابنیههای تاریخی، رشد مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری، اشتغالزایی برای جوانان کشور، رونق بخشیدن به چرخه اقتصاد کشور و مواردی دیگر دال بر نقش گردشگری بر توسعه کشورها است. هدف از نگارش این مقاله نقش دیپلماسی شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان میباشد. روش تحقیق بر اساس هدف از نوع بنیادی و بر اساس ماهیت از نوع توصیفی– تحلیلی میباشد. نتایج این پژوهش نشان میدهد که دیپلماسی شهری بر گردشگری جوامع مقصد و نقش برند شهری اصفهان در توسعه گردشگری این شهر، تأثیر گذار است.

کلید واژگان :

دیپلماسی شهری، گردشگری، برند شهری، شهر اصفهان



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک