چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف از پژوهش حاضر، بررسی آموزش تلفیقی با رویکرد انگیزشی بر بهبود یادگیری مفاهیم درس فارسی در دانش آموزان می¬باشد. این پژوهش از نوع اقدام پژوهی است. برای گردآوری اطلاعات در این پژوهش از مشاهده، مصاحبه، چک لیست¬های رفتاری، اسناد و مدارک و کتابخانه ای، ابزارها و یازی¬های کمک آموزشی و اجرای نمایش¬های مربوط به درس که سبب رشد و خلاقیت دانش آموزان استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می¬دهد که پس از پایان راهکارهای انجام شده انگیزه و علاقمندی دانش آموزان نسبت به درس فارسی به صورت قابل توجهی افزایش یافته و در ارزشیابی توصیفی میاحث درسی در دانش آموز پیشرفت حاصل گردید. همچنین راهکارهای ارائه شده در این پژوهش می¬تواند در شیوه آموزش مفاهیم درس فارسی بسیار انگیزه بخش باشد.
کلید واژگان :انگیزش، اثربخشی، یادگیری، مفاهیم فارسی، آموزش تلفیقی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164210726547131
- سال انتشار : 1400
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
- برگزار کنندگان : دانشگاه خزر
- تاریخ ثبت : 1400/10/24 00:24:25
- ثبت کننده : محمدباقر فرقانی اوزرودی
- تعداد بازدید : 177
- تعداد فروش : 0