جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The Effects of Teaching Organization Components on the Employees’ Psychological Empowerment (Case Study: Gas Company of Isfahan Province)
1393/10/03 23:32:06
نویسندگان :
علی عطافر
علی شائمی برزکی
محمدباقر فلاحی
الهام ملکی
افشین جهانبازی گوجانی
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2013
محل پذیرش : World of Sciences Journal
«
1
»
دسته بندی مقالات
9119
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4160
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5727
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13795
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1255
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی تاثیر استراتژیهای سرمایه در گردش بر سودآوری و ارزش شرکتها
1393/12/22 18:30:41
سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری
1396/07/29 12:48:24
: بررسی رابطۀ بین ابعاد عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه علوم انتظامی امین
1397/06/01 16:06:46
بررسی تاثیر سرمایه سازمانی بر میزان چسبندگی هزینه عملیاتی در شرکت¬های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
1400/01/22 13:47:44
سنجش میزان تاثیر تعارض رابطه ی معلم-دانش آموز بر لذت بردن از دروس (به انضمام مطالعه موردی)
1402/10/17 17:21:24