جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
نگاهی نو به معماری کتابخانه های دیجیتال: کاربرد هستی شناسی در کتابخانه های دیجیتال معنایی
1395/11/20 17:49:56
نویسندگان :
اکرم فتحیان دستگردی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1389
محل پذیرش : مقاله پذیرفته شده برای ارائه در همایش کتابخانه های دیجیتالی، چارچوب ها و چالش های طراحی، بومی سازی و پیاده سازی، با تأکید بر علو
«
1
»
دسته بندی مقالات
9120
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4171
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5728
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13817
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1258
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش آموزان
1396/07/19 22:32:17
مقایسه بین حسابداری اجتماعی و حسابداری صنعتی( رابطه ی بین حسابداری با صنعت و جامعه)
1394/01/29 14:58:55
شناسایی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان عقب مانده ذهنی برای برنامهریزی درسی مهارتهای اجتماعی
1396/07/11 19:42:07
رابطه آگاهیهای فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه
1396/08/03 17:51:41
Comparison between Physical Self-Perception of Active and Inactive Adolescent Athletes: With Emphasis of Gender
1393/10/14 22:06:19