نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری 1398/05/04 13:07:38

نویسندگان : محبوبه‌عرب میثم‌شیرخدایی فاطمه‌علیگلی‌فیروزجائی
زبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری

رده بندی استان های کشور بر حسب جاذبه های گردشگری 1395/12/13 00:56:20

نویسندگان : زهرا نصراللهی ندا جهانبازی طاهره ناصری
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : فصلنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری سال نهم ـ شماره 28 ـ زمستان 1393 صفحات 1 تا

توسعه اقتصادي صنعت گردشگري در ايران و مقايسه آن با كشورهاي منطقه سند چشم‌انداز 1395/11/22 21:29:36

نویسندگان : محمدعلی فیض پور مهدی امامی میبدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری

اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان 1395/09/23 13:10:00

نویسندگان : اکبر پورفرج محمد رضا صالحی پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری

بررسی اثرات ارزشهای سنتی و ارزش‌های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم 1395/05/11 00:16:35

نویسندگان : محمد رضا کریمی علیوچه محمد مهدی‌ احمدی مهسا نظری
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری

اخلاق حرفه‏ ای و مسئولیت‏ پذیری اجتماعی در صنعت هتل‏داری 1394/04/24 16:21:39

نویسندگان : دکتر عادل صلواتی مجتبی رستمی نوروزآباد سامان رحمانی نوروزآباد
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری

ارزیابی ظرفیت جامعه‌ی محلی برای توسعه‌ی پایدار گردشگری 1393/12/19 20:05:29

نویسندگان : دکتر محمود ضیایی دکتر علی اکبر امین بیدختی فاطمه قربانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری

عوامل مؤثر بر واکنش‌های رفتاری بازدیدکنندگان در مقصدهای گردشگری 1393/12/19 19:56:57

نویسندگان : دکتر عظیم زارعی فاطمه قربانی مینو پدرام نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری