نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The Effect of Teaching Paragraph Writing in L1 on Iranian Adult EFL Learners' Writing Ability 1396/07/07 16:14:19

نویسندگان : Mohammad Daneshvari Mohammad Davoudi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Critical Review of the Models of Reading Comprehension with a Focus on Situation Models 1395/05/16 22:56:22

نویسندگان : Mohammad Davoudi Hamid Reza Hashemi Moghadam
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Vocabulary Learning Strategy Use by Iranian EFL Learners across Proficiency Levels 1395/05/15 13:46:30

نویسندگان : Mohammad Davoudi Milad Chavosh1
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

The Effect of Computerized Dynamic Assessment of L2 Writing onIranian EFL Learners' Writing Development 1395/05/15 13:37:09

نویسندگان : Mohammad Davoudi Maryam Ataie-Tabar2
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics and Communication

Use of Fluid and Crystallized Intelligence Theory to Enhance Prediction of Learning Foreign Language Grammar 1395/05/15 09:27:57

نویسندگان : Mohammad Davoudi Narges Amel Sadeghi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Does Emotional Intelligence or Self–Efficacy Have Something to Do with High School English Teachers Critical Thinking, Considering Demographic informatio? ' 1393/10/20 15:10:28

نویسندگان : Mohammad Reza Ebrahimi Fatemeh Moafian
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal of Linguistics