
The Effect of Teaching Paragraph Writing in L1 on Iranian Adult EFL Learners' Writing Ability 1396/07/07 16:14:19
نویسندگان : Mohammad Daneshvari Mohammad Davoudiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Critical Review of the Models of Reading Comprehension with a Focus on Situation Models 1395/05/16 22:56:22
نویسندگان : Mohammad Davoudi Hamid Reza Hashemi Moghadamزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Vocabulary Learning Strategy Use by Iranian EFL Learners across Proficiency Levels 1395/05/15 13:46:30
نویسندگان : Mohammad Davoudi Milad Chavosh1زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

The Effect of Computerized Dynamic Assessment of L2 Writing onIranian EFL Learners' Writing Development 1395/05/15 13:37:09
نویسندگان : Mohammad Davoudi Maryam Ataie-Tabar2زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics and Communication

Use of Fluid and Crystallized Intelligence Theory to Enhance Prediction of Learning Foreign Language Grammar 1395/05/15 09:27:57
نویسندگان : Mohammad Davoudi Narges Amel Sadeghiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Linguistics

Does Emotional Intelligence or Self–Efficacy Have Something to Do with High School English Teachers Critical Thinking, Considering Demographic informatio? ' 1393/10/20 15:10:28
نویسندگان : Mohammad Reza Ebrahimi Fatemeh Moafianزبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : International Journal of Linguistics
دسته بندی مقالات
- 9117 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4157 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5721 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13787 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1245 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4