
The Relationship between the Educational Fascinations of Students with Educational 1398/11/07 21:46:59
نویسندگان : زهرا نقش اعظم مقدم سیمین نقش رضا علی طرخانزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences MCSER Publishing, Rome-Italy

Ranking of Financing Methods in Iran Construction Renovation Projects: A Sensitivity Analysis Approach 1396/11/30 13:04:24
نویسندگان : vahidreza yousefi Aida Rahimi Golkhandan Sarmad Kiani Siamak Haji Yakhchali Ehsan Mehrabanfarزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

Determining the Role of Project Management Office in the Success of Project-Based Organizations 1396/11/19 00:55:45
نویسندگان : sarmad kiani vahidreza yousefi shahram nouri Amir Mohammad Khadivi Ehsan MEHRABANFARزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

Examine the Relationship between Leadership Style (Based on Likert Theory) with Job Satisfaction of Teachers in Shahed High Schools' for Girls' in Tehran in the Academic Year 2014-2015 1395/12/18 12:20:37
نویسندگان : Mohammad Heydari Mahdiye Saeidi Habibollah Danaiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

A Survey of the Effect of Strategies, Technologies and Organizational Learning on Organization Innovation in it Organizations: Case Study of Information Technology Organization of Iran 1395/10/15 22:31:29
نویسندگان : Ali Reza Sayad Sarabestany*1 Heydar Amiran2زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences MCSER Publishing, Rome-Italy

Developing Multi-grade Classes using SWOT Analysis 1395/10/15 00:45:07
نویسندگان : سحر معینی نرگس مرادیان دکتر پوران خروشیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences MCSER Publishing, Rome-Italy

Challenges and Opportunities of Internship Lessons in the View of Students from Farhangian University Case Study: Colleges of Pardis Fatemeh Zahra and Shahid Rajai in Esfahan 1395/10/15 00:39:10
نویسندگان : خانم ندا پریشانی دکتر پوران خروشیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences MCSER Publishing, Rome-Italy

Social Intelligence and Its Relationship with School Administrators’ Knowledge Absorption Capability 1395/10/14 19:23:31
نویسندگان : معظمه نوری دکتر عبدالوهاب پورقاز دکترحسین جناابادیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

Developing a Framework for Designing the Instructional Computer Games in Cognitive Domain at Micro Level and Studying Its Effectiveness in principles learning 1395/07/25 12:39:52
نویسندگان : حسین دهقانزاده اوسامه سلیمی حجت دهقانزاده زهره عزیزیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

Self-Government in One Hundred Years of Solitude: A Contributing Factor in Originating Dominant, Residual, and Emergent Perspe 1395/04/27 20:16:12
نویسندگان : گلچین امانی زکریا بزدودهزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : Mediterranean journal of social sciences

Analysis and Prioritization of Effective Strategies for Agile Supply Chain Case Study: Pharmaceutical Industry in Iran 1394/06/26 14:58:12
نویسندگان : Houshang Taghizadeh AmirReza Valyani Ardeshir Bazrkarزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences

Effects of Knowledge Management Capabilities on Organizational Performance in Iranian Export Companies 1393/12/17 12:17:46
نویسندگان : اسماعیل خدایی متین پریسا صباغزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Mediterranean Journal of Social Sciences
دسته بندی مقالات
- 9117 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4158 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5724 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13790 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1254 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4