جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
An Improved Low-Voltage Ride-Through Performance for Doubly-Fed Induction Generators using Z-Source Inverter DVR Based On Fuzzy Controller
1396/06/16 14:45:34
نویسندگان :
Ehsan Akbari
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2016
محل پذیرش : National congress on Power Engineering and Nuclear Power Plant
«
1
»
دسته بندی مقالات
9117
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4157
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5721
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13787
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1244
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
تأثیر آموزش برنامه جرأت ورزی بر میزان تفکر انتقادی(خلاقیت، بالندگی، تعهد) در در دانش آموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه اول شهر خرم آباد
1399/11/30 01:05:36
Certain Family of Weighted Averages with Beta Random Weights
1395/11/17 09:15:36
Power Quality Improvement using DVR based Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System (ANFIS)
1400/11/21 04:19:27
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاري (مطالعه موردي انتخاب گوشی تلفن همراه)
1393/11/20 11:03:19
The effects of a social-cognitive method based education on knowledge and attitudes intentions with respect to HIV transmission among students in Maragheh, Iran
1395/10/22 11:28:46