جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The Effectiveness of Metacognitive Strategy Awareness in Reading Comprehension: The Case of Iranian University EFL Students
1395/07/01 18:33:59
نویسندگان :
Hossein Tavakoli
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2014
محل پذیرش : The Reading Matrix
INFERNECE GENERATION SKILL AND TEXT COMPREHENSION
1395/05/16 23:14:58
نویسندگان :
Mohammad Davoudi
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2005
محل پذیرش : The Reading Matrix
«
1
»
دسته بندی مقالات
9108
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4108
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5695
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13665
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1200
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
نظامها و استانداردهای سازماندهی دانش
1395/11/19 08:46:18
Canopy storage capacity of a pinus eldarica plantation in a semiarid climate zone of Iran, an application of the mean method
1394/04/12 10:04:52
بررسی جوانه زنی و رشد گیاهچه ارقام مختلف برنج تحت تأثیر سطوح مختلف شوری
1395/05/17 14:00:46
تاريخ التطورات السياسية والاجتماعية في محافظة (إيلام الفيلية)
1401/07/14 18:37:51
Multiple intelligences as predictors of resource management and motivational self regulated learning
1393/11/23 13:33:32