
تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند و ترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) 1395/01/15 21:04:22
نویسندگان : محمد علی سیاف سکاک اشرف شاه منصوری غلامرضا هاشم زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری و تربیتی

تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) 1395/01/14 21:29:18
نویسندگان : محمد علی سیاف سکاک اشرف شاه منصوری غلامرضا هاشم زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری و تربیتی

تاثیر تولید چابک بر تولید به هنگام و عملکرد عملیاتی و عملکرد شرکت درصنعت تولید لوازم خانگی 1395/01/14 21:16:21
نویسندگان : محمد علی سیاف سکاک فریبا سیاف سکاک غلامرضا هاشم زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری و تربیتی

تاثیر روابط میان ابعاد ارزش ویژه برند و ارزش ویژه کلی برند از منظر پاسخ مصرف کنندگان در صنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) 1395/01/14 15:15:56
نویسندگان : محمد علی سیاف سکاک اشرف شاه منصوری غلامرضا هاشم زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری و تربیتی
دسته بندی مقالات
- 9119 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4169 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5728 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13813 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1314 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1257 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4