نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

بررسی راهکارها وسناریوهایی جهت ارائه خدمات با کیفیت و ایمن به شهروندان در شرکت متروی تهران وحومه بر اساس رویکرد ترکیبی FMEA-QFD 1394/03/02 02:41:39

نویسندگان : مرتضی رحمانی نیکویی فریبا جهاندیده چکاگورابی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد و علوم انسانی استانبول ترکیه

چارچوبی جهت شناسایی و بررسی تاثیر عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان در شرکت های کشتیرانی(مورد مطالعاتی: شرکت کشتیرانی سیما مارین) 1394/03/02 02:34:13

نویسندگان : مینا میرزایی مرتضی رحمانی نیکویی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد و علوم انسانی استانبول ترکیه