لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
31 ارزیابی تأثیر خودشناسایی مشتری با برند(CBI) بر وفاداری پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1393 تائید شده
32 تبیین مجدد مفهوم بازاریابی اجتماعی پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 1393 تائید شده
33 تأثیر عدالت محوری بر رضایت مشتریان در بانکداری اینترنتی: نقش اعتماد و ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1393 تائید شده
34 اثر بازارگرایی بر عملکرد خدمات جدید: نقش نوآوری خدمات (مطالعه موردي: شرکت های بیمه استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
35 تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت(مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
36 ارزيابي رابطه جهت گيري هاي استراتژيك با عملكرد بازار شركت هاي بيمه (شرکت بیمه ایران، استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
37 تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردي: بانک صادرات استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
38 تأثیر رضایت کارمندان بر وفاداری مشتریان: نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
39 ارزیابی عملکرد سرمایه فکری با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: بانک ملّت رشت) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده
40 تأثیر خدمت رسانی عادلانه(FAIRSERV) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1392 تائید شده