جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Evaluation the Acceptability of Secondary Teacher’s 10 Professional Standards (Accrediting Study)
1395/06/20 23:59:42
نویسندگان :
Kamiyar Ghahramanifard
Jafar Pashaei
Hossein Baghaei
Hamid Mehmandoust
Hamid Moharami
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2013
محل پذیرش : Journal of Education and Practice
«
1
»
دسته بندی مقالات
9114
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4128
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5698
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13681
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1208
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی معماری محیط و تاثیر آن بر چگونگی شکل گیری رفتار روانشناختی کودکان معاصر
1395/10/05 21:08:36
بررسی اثرات ابعاد اقتصاد دانش بنیان بر رشد تولیدات در ایران
1396/09/18 11:59:29
Introducing a different teacher training project (RTTP) in Iran
1395/10/08 16:58:13
Molecular detection of Brucella spp. in the semen, testis and blood samples of cattle and sheep
1394/03/10 11:38:44
بررسي تاثير عوامل فردي و سازماني بر خلاقيت مديران مدارس متوسطه شهرستان اردبيل در سال تحصيلي 89-88
1397/08/28 21:54:05