جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The Hybrid BPSO/BLDA Model for Gene Selection and Cancer Classification based on Microarray Data
1393/12/15 14:38:59
نویسندگان :
Mahsa Joroughi
Mousa Shamsi
Hamidreza Saberkari
Mohammad Hossein Sedaaghi
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2014
محل پذیرش : 14th Iranian Conference on Fuzzy Systems
«
1
»
دسته بندی مقالات
9099
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4100
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5688
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13585
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1308
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1183
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
آسیب شناسی تحقق بودجه عمرانی استان تهران طی چهار سال اول برنامه چهارم توسعه
1397/06/08 23:07:24
ارزيابي نقش اعتبارات بانکی بر مشارکت در بهسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده شهری، مطالعه موردی: شهرستان بناب
1394/11/05 12:52:22
Analytic Approximate Solution of Three-Dimensional Navier-Stokes Equations of Flow Between Two Stretchable Disks
1396/08/10 21:18:37
بررسي توان خود مراقبتي بيماران مبتلا به ديابت نوع 2در دو دهه اخیر در ایران
1396/07/24 15:42:51
نقش آینده پژوهی در تغییر رویکرد شیوه آموزش
1393/12/21 01:15:03