جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Stop Tracking Me: An Anti-detection Type Solution for Anonymous Data
1395/01/14 18:45:56
نویسندگان :
Mehran Alidoost Nia
Amir Hasani Karbasi
Reza ebrahimi Atani
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2014
محل پذیرش : 14th international conference on computer and knowledge engineering (ICCKE2014)
«
1
»
دسته بندی مقالات
9124
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3344
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4181
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5728
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13836
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1274
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
89
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
ویژگیهای شخصیتی ، شیوههای یادگیری و مهارتهای مطالعه
1398/01/11 21:07:50
Genome-wide identification and characterization of the Metal Tolerance Protein (MTP) family in grape (Vitis vinifera L.)
1398/06/05 23:06:50
شهرکهای صنعتی و نقش آن در توسعه شهر اردبیل
1395/05/29 20:35:30
تاثیر آموزشهای پیش دبستانی بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر پایه اول ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی 95-94
1396/07/08 14:57:31
بررسی نگرشهاي دانش آموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستاي کیفیت برنامه هاي درسی تجربه شده
1396/10/23 12:39:13