جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی بر اساس دیدگاه مدیران و کارپوشههاي دانشآموزان به تفکیک جنسیت
1400/10/03 21:49:03
نویسندگان :
مسلم امیری
رحمان عباسی
شهین فتحی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1394
محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9116
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4156
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5721
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13786
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1244
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Magnetohydrodynamic nanofluid convection in a porous enclosure considering heat flux boundary condition
1395/10/17 20:40:40
اثر سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر روی رشد اقتصادی ایران(1387-1372)
1395/10/14 20:36:18
The simultaneous existence of hpv-high-risk types 45, 51, 52 and low-risk 42 -related cervical cancer in apatient; a case report
1395/10/29 12:59:55
بررسی کمی و کیفی بافت های غیرمجاز در فرآورده های گوشتی حرارت دیده (سوسیس) با استفاده از روش بافت شناسی
1397/03/16 01:29:48
Studying The Relationship Between Overlapping Learning Style With The Creativity Of Personnel In The central Office Of Amol Parsara Group
1396/11/04 19:29:43