جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
چالشها و موانع ارزيابي دروني و بروني در نظام آموزش عالي ايران
1402/07/30 11:13:50
نویسندگان :
فرشید رستم زاده
زهرا محدوند
صنم اسدی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1402
محل پذیرش : مجله پژوهش های معاصر در علوم و تحقیقات
«
1
»
دسته بندی مقالات
9098
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4088
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5672
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13547
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1308
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1164
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
ارزيابي ريسكهاي بالقوه ناشي از زلزله در بافتهاي فرسوده مطالعه موردي: محله سنگلج شرقي واقع در منطقه 12 تهران
1394/02/21 10:54:49
طراحي و شبيهسازي UPQC به منظور بهبود کيفيت توان شبکه قدرت
1397/07/05 12:23:19
The Role of Social Work in Health Care System of Iran
1395/03/23 15:19:04
Desirable Elements of Ranking of Educational Employees from View Point of Their Office Personal in Babol City
1396/03/20 23:06:04
Prevalence of National Responsiveness to HBV Vaccine After 22 Years of Iranian Expanded Program on Immunization (EPI): A Systematic Review and Meta-Analysis Study
1395/10/20 13:51:02