The effect of the number of affixes on vocabulary learning of Iranian intermediate EFL students 1395/10/18 08:41:13
نویسندگان : Mohammad Taghi Hasani Sorayya Mousavi Abbas Ali Zareiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
The Effect of the Keyword Method on Vocabulary Learning and Long-Term Retention 1395/05/24 00:14:58
نویسندگان : Ali Akbar Taheri Mohammad Davoudiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Language and Linguistics
Enhancing Reading Comprehension and Motivation by Using a Mode of Multimedia (CALL) on Post-intermediate EFL Learners 1395/05/20 00:21:02
نویسندگان : Seyyed Mohammad Reza Adel Mohammad Davoudi Minoo Pourfarhadزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
A Content Analysis of English Grammar Instruction websites with a View towards Materials Development 1395/05/19 23:56:06
نویسندگان : Hamideh Talafian Mohammad Davoudiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
Comprehension Breakdown: A Review of Research on EFL Learners’ Reading Difficulty and Problems 1395/05/16 23:10:40
نویسندگان : Mohammad Davoudi Dina Yousefiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language and Applied Linguistics
A CORPUS-BASED STUDY ON THE TRANSLATION OF POLITENESS STRATEGIES WITH EMPHASIS ON ADDRESS TERMS 1395/05/15 09:05:05
نویسندگان : Farideh Amany Mohammad Davoudi Mohsen O.Jaghiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World (IJLLALW)
Investigating the Effectiveness of Input Enhancement in Relation to L2 Vocabulary Learning 1394/12/04 14:39:11
نویسندگان : فرزان همایون مهر سید فریبرز پیشدادی مطلقزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Science publishing group-International Journal of Language and Linguistics
The Effects of Socio-Affective Strategy in the Enhancement of Reading Comprehension among Iranian EFL Learners 1394/12/03 16:20:17
نویسندگان : سیامک زینالی سیمین زینالی سید فریبرز پیشدادی مطلقزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Science publishing group-International Journal of Language and Linguistics
Are multiple inteligences subject to persuation? 1394/06/25 23:06:40
نویسندگان : عباسعلی زارعی موژان فیضیزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language and Applied Linguistics
THE RELATIONSHIP BETWEEN SENSE OF BELONGING TO SCHOOL AND EDUCATIONAL JOY WITH ACADEMIC SELFEFFICACY IN MALE HIGH SCHOOL STUDENTS OF AHVAZ 1394/02/02 23:00:23
نویسندگان : Hakim Sahaghi Dr. Sirous Alipour Birgani Ali Mohammadi Arash Jelodariزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
CHARACTERISTICS OF IRANIAN EFL TEACHERS OF HIGH SCHOOL AND LANGUAGE INSTITUTES 1394/01/27 20:18:34
نویسندگان : Ismail Moazzam Hojat Jodaiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
The Effect of Vocabulary, Syntax, and Discourse-Oriented Activities on Short and Long-Term L2 Reading Comprehension 1393/11/26 09:36:53
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Sepide Shakoori Neyaزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language & Linguistics
Language learning strategies as predictors of L2 idioms comprehension 1393/11/23 13:17:53
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Vahid Shahidi Pourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
L2 idioms learning in the context of distance learning: A focus on textual and pictorial glossing and hyperlink 1393/11/23 13:11:08
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Samira Abbasiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
The contribution of word formation, code mixing, multiple choice and gap filling tasks to L2 vocabulary comprehension and production 1393/11/23 12:56:11
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Afrash abزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
Multiple intelligences as predictors of self efficacy 1393/11/23 12:47:30
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Sakineh Taheriزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
L2 vocabulary learning through collaborative techniques 1393/11/23 12:41:21
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Sahami Gilaniزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
دسته بندی مقالات
- 9114 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4128 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5698 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13681 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1208 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4