نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The effect of the number of affixes on vocabulary learning of Iranian intermediate EFL students 1395/10/18 08:41:13

نویسندگان : Mohammad Taghi Hasani Sorayya Mousavi Abbas Ali Zarei
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

The Effect of the Keyword Method on Vocabulary Learning and Long-Term Retention 1395/05/24 00:14:58

نویسندگان : Ali Akbar Taheri Mohammad Davoudi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2016 محل پذیرش : International Journal of Language and Linguistics

Enhancing Reading Comprehension and Motivation by Using a Mode of Multimedia (CALL) on Post-intermediate EFL Learners 1395/05/20 00:21:02

نویسندگان : Seyyed Mohammad Reza Adel Mohammad Davoudi Minoo Pourfarhad
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

A Content Analysis of English Grammar Instruction websites with a View towards Materials Development 1395/05/19 23:56:06

نویسندگان : Hamideh Talafian Mohammad Davoudi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

Comprehension Breakdown: A Review of Research on EFL Learners’ Reading Difficulty and Problems 1395/05/16 23:10:40

نویسندگان : Mohammad Davoudi Dina Yousefi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language and Applied Linguistics

A CORPUS-BASED STUDY ON THE TRANSLATION OF POLITENESS STRATEGIES WITH EMPHASIS ON ADDRESS TERMS 1395/05/15 09:05:05

نویسندگان : Farideh Amany Mohammad Davoudi Mohsen O.Jaghi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World (IJLLALW)

Investigating the Effectiveness of Input Enhancement in Relation to L2 Vocabulary Learning 1394/12/04 14:39:11

نویسندگان : فرزان همایون مهر سید فریبرز پیشدادی مطلق
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Science publishing group-International Journal of Language and Linguistics

The Effects of Socio-Affective Strategy in the Enhancement of Reading Comprehension among Iranian EFL Learners 1394/12/03 16:20:17

نویسندگان : سیامک زینالی سیمین زینالی سید فریبرز پیشدادی مطلق
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Science publishing group-International Journal of Language and Linguistics

Are multiple inteligences subject to persuation? 1394/06/25 23:06:40

نویسندگان : عباسعلی زارعی موژان فیضی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language and Applied Linguistics

THE RELATIONSHIP BETWEEN SENSE OF BELONGING TO SCHOOL AND EDUCATIONAL JOY WITH ACADEMIC SELFEFFICACY IN MALE HIGH SCHOOL STUDENTS OF AHVAZ 1394/02/02 23:00:23

نویسندگان : Hakim Sahaghi Dr. Sirous Alipour Birgani Ali Mohammadi Arash Jelodari
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

CHARACTERISTICS OF IRANIAN EFL TEACHERS OF HIGH SCHOOL AND LANGUAGE INSTITUTES 1394/01/27 20:18:34

نویسندگان : Ismail Moazzam Hojat Jodai
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

The Effect of Vocabulary, Syntax, and Discourse-Oriented Activities on Short and Long-Term L2 Reading Comprehension 1393/11/26 09:36:53

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Sepide Shakoori Neya
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language & Linguistics

Language learning strategies as predictors of L2 idioms comprehension 1393/11/23 13:17:53

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Vahid Shahidi Pour
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

L2 idioms learning in the context of distance learning: A focus on textual and pictorial glossing and hyperlink 1393/11/23 13:11:08

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Samira Abbasi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

The contribution of word formation, code mixing, multiple choice and gap filling tasks to L2 vocabulary comprehension and production 1393/11/23 12:56:11

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Afrash ab
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

Multiple intelligences as predictors of self efficacy 1393/11/23 12:47:30

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Sakineh Taheri
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World

L2 vocabulary learning through collaborative techniques 1393/11/23 12:41:21

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Sahami Gilani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World