The effect of the number of affixes on vocabulary learning of Iranian intermediate EFL students 1395/10/18 08:41:13
نویسندگان : Mohammad Taghi Hasani Sorayya Mousavi Abbas Ali Zareiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
Enhancing Reading Comprehension and Motivation by Using a Mode of Multimedia (CALL) on Post-intermediate EFL Learners 1395/05/20 00:21:02
نویسندگان : Seyyed Mohammad Reza Adel Mohammad Davoudi Minoo Pourfarhadزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
A Content Analysis of English Grammar Instruction websites with a View towards Materials Development 1395/05/19 23:56:06
نویسندگان : Hamideh Talafian Mohammad Davoudiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
A CORPUS-BASED STUDY ON THE TRANSLATION OF POLITENESS STRATEGIES WITH EMPHASIS ON ADDRESS TERMS 1395/05/15 09:05:05
نویسندگان : Farideh Amany Mohammad Davoudi Mohsen O.Jaghiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World (IJLLALW)
THE RELATIONSHIP BETWEEN SENSE OF BELONGING TO SCHOOL AND EDUCATIONAL JOY WITH ACADEMIC SELFEFFICACY IN MALE HIGH SCHOOL STUDENTS OF AHVAZ 1394/02/02 23:00:23
نویسندگان : Hakim Sahaghi Dr. Sirous Alipour Birgani Ali Mohammadi Arash Jelodariزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
CHARACTERISTICS OF IRANIAN EFL TEACHERS OF HIGH SCHOOL AND LANGUAGE INSTITUTES 1394/01/27 20:18:34
نویسندگان : Ismail Moazzam Hojat Jodaiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
Language learning strategies as predictors of L2 idioms comprehension 1393/11/23 13:17:53
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Vahid Shahidi Pourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
L2 idioms learning in the context of distance learning: A focus on textual and pictorial glossing and hyperlink 1393/11/23 13:11:08
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Samira Abbasiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
The contribution of word formation, code mixing, multiple choice and gap filling tasks to L2 vocabulary comprehension and production 1393/11/23 12:56:11
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Afrash abزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
Multiple intelligences as predictors of self efficacy 1393/11/23 12:47:30
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Sakineh Taheriزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
L2 vocabulary learning through collaborative techniques 1393/11/23 12:41:21
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Sahami Gilaniزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : International Journal of Language Learning and Applied Linguistics World
دسته بندی مقالات
- 9113 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4124 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5698 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13680 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1208 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4