The role of psychological needs and types of branding behaviors on brand identification by the customer (Case study: Zara brand customers) 1400/03/07 12:18:43
نویسندگان : Mahsa Keshavarzpour Hadi Alizadeh Hanif Zarafshanزبان : انگلیسی سال انتشار : 2021 محل پذیرش : International Research Journal of Advanced Engineering and Science
Customer Hope and Its Impact on Improving the Consequences of Customer Relationship with the Brand: The Role of Customer Achievement 1399/10/23 18:38:04
نویسندگان : Mohammadmehdi Bazrafkan Mohammad Pourshojaei Jahromi Somayeh Taromi NejadShirazi Mehrnoush Pourmoghaddamزبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : International Research Journal of Advanced Engineering and Science
The Motivation of Consumer Branding Behaviors and Its Role in Brand Identification (Case Study: Adidas Brand) 1398/11/17 15:03:00
نویسندگان : Mirza Hasan Hoseini Iman Aziziزبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : International Research Journal of Advanced Engineering and Science
Studying the Reputation of Police Service Offices (Police +10) Effects on Relations with Customers 1397/12/06 23:59:13
نویسندگان : Mohamad Mehdi Parhizgar Qasim Shabani Iman Aziziزبان : فارسی سال انتشار : 2017 محل پذیرش : International Research Journal of Advanced Engineering and Science
دسته بندی مقالات
- 9102 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4100 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5689 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1095 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13589 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1308 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1185 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4