نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

Relationship between Mathematics, self-efficacy and students’ performance in statistics: the meditational role of attitude toward Mathematics and Mathematics anxiety 1393/11/17 10:57:56

نویسندگان : فیروزه سپهریان آذر لیمو محمودی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES & PSYCHOLOGY

A Study of Factors Influencing the Occurrence of Ethnic Conflicts and Aggressions from the Perspective of Psychology 1393/11/14 18:36:07

نویسندگان : محمدکاظم کاوه پیشقدم زهرا قاسمی محمدحسین بهزادی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : International Journal of Psychology and Behavioral Research

Bridging theory and practice: How creative ideas flourish through personal and academic literacy practices 1393/11/14 15:51:20

نویسندگان : سعید کتابی رضا ذبیحی مومنه قدیری
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : International Journal of Research Studies in Psychology

The assessment of story-telling literacy of pre-elemntary instructors in Paveh Province 1393/10/20 22:46:20

نویسندگان : saeed ahmadi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : International journal of Psychology and Behavioral Research

Influential factors of male high school student’s delinquency 1393/10/20 12:12:08

نویسندگان : saeed ahmadi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : International journal of Psychology and Behavioral Research

The assessment of story-telling literacy of pre-elemntary instructors in Paveh Province 1393/10/20 12:05:36

نویسندگان : saeed ahmadi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : International journal of Psychology and Behavioral Research

Coping with Drought: The Case of Poor Farmers of South Iran 1393/10/14 17:10:26

نویسندگان : داریوش حیاتی مسعود یزدان پناه فرشته کربلایی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2___ محل پذیرش : Psychology and Developing Societies

The relationship between conflict management strategies and organizational health in high schools 1393/10/14 13:21:12

نویسندگان : دکتر عادل زاهد بابلان دکتر مهدی معینی کیا ابراهیم شاکری زنگیر
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Psychology and Behavioral Research