نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

L2 idioms: On the effectiveness of teaching techniques 1399/10/02 15:48:02

نویسندگان : عباسعلی زارعی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2020 محل پذیرش : Teaching English Language

The Comparative Effects of Mnemonic Keyword Method, Storytelling, and Semantic Organization on L2 Idiom Learning 1397/01/20 10:42:14

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Zeinalabedin Ramezankhani
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 محل پذیرش : Teaching English Language

The Effect of Multimedia Instruction and Shadowing on EFL Learners’ Reading Comprehension 1396/01/21 08:48:16

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Fatemeh Jahanbahksh
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : Teaching English Language

The effects of content, formal, and linguistic schema building activity types on EFL reading and listening comprehension 1393/11/23 13:26:07

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Maryam Mahmudi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : Teaching English Language and Literaure

The effects of synchronous and asynchronous interlingual and intralingual transcript presentation on L2 vocabulary comprehension and production 1393/11/22 13:02:08

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Mahsa Sadeghi
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 محل پذیرش : Teaching English Language and Literaure

The effect of Monolingual, bilingual, and bilingualized dictionaries on vocabulary comprehension and production 1393/11/21 14:54:30

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Davood Naseri
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2008 محل پذیرش : Teaching English Language and Literature (TELL)