نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

Study of Relationship between Advantages of Brand Image and Satisfaction and Customer’s Loyalty (Case Study: Regarding Beverage Products in Mahabad) 1402/04/30 14:28:00

نویسندگان : Elahe MiriNejad Shirvan Keivani Zahra Nakhaee Rad
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

An Investigation of Customers’ Attitudes toward Internet Shopping: A Survey in Bushehr, Iran 1394/04/23 11:28:44

نویسندگان : مجید اسماعیل پور منیجه بحرینی زاده محبوبه قریحه
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Model of Effective Factors on Brand Extension Attitude in the Hotel Industry 1393/12/17 09:02:17

نویسندگان : Saba Abdian Mahdi Ebrahim Mahmoud Mohammadian
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Analysis of the Relationship between Corporate Social Responsibility and Trust, Image and Brand Attachment 1393/10/14 17:33:29

نویسندگان : جواد پورزمانی علی کاظمی حمیدرضا بوستانی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing

The Relationship Between Strategic Leadership and Organizational Citizenship Behavior 1393/10/02 15:42:30

نویسندگان : سیامک پرویزی محمد هویدا مونا پذیره فاطمه پورعسکری
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : َAsian Journal of Research in Marketing

Identifying and Ranking the Barriers to Export Methanol of Petrochemical Companies in Target Markets 1393/09/17 22:54:06

نویسندگان : مجید اسماعیل پور ابراهیم فخرائی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Asian Journal of Research in Marketing