Interclass Comparisons of the Association between some contextual variables and mathematics Achievement: Results from TIMSS 2007 1398/11/07 21:38:54
نویسندگان : نعیمه نوری محمدامینی سیمین نقشزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies (JEMS)
Presents a Conceptual Framework of Supervisory System for Teachers 1396/09/22 17:22:42
نویسندگان : فرانک موسویزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
The Effect of Mobile Phones on Increasing Public Information: A Comparison between the Students of Kharazmi and Allameh Tabatabai University of Iran 1395/06/23 13:01:57
نویسندگان : جعفر احمدی گل پوراندخت فاضلیانزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
The Relationship between Teacher Affective Support and Educational Enjoyment with Attachment to School Male High School Students of Ahvaz, Iran 1394/05/31 00:44:01
نویسندگان : Sirous Alipour Birgani Hakim sahaghi Sayyed Ali Mousaviزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
The Relationship between Hardiness and Happiness in Students of Payame Noor University 1394/04/29 17:45:20
نویسندگان : حسن امین پور شبنم امینی نقدهزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
The Relationship between Anxiety and Iranian EFL learners’ Listening Comprehension 1394/04/29 17:41:27
نویسندگان : شبنم امینی نقده ناصر امینی نقده منصور امینی نقده حسن امین پورزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
Structural Modeling of Individual Responsibility on Job Satisfaction: Investigating Moderating Role of Organizational Politics 1394/03/29 18:37:04
نویسندگان : Chiman Mostafanejad Mohammad Hassani Abolfazl Ghasemzadeh Shokoufeh Kasraieزبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
Performance Evaluation of Iranian Agricultural Jihad Organization (Ilam city) Using the Model of European Foundation for Quality Management 1394/01/30 22:56:49
نویسندگان : پیمان اکبری بهمن سیدی پور امید بهارستانزبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
Investigate the Relationship between the Components of Emotional Intelligence and Addiction Potential of High School Male Students 1393/12/10 17:10:13
نویسندگان : Hosein Jenaabadi1* Hamed Mostafaie2زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Educational and Management Studies
دسته بندی مقالات
- 9112 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4129 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5700 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13694 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1220 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4