چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
سابقه و هدف: امروزه اهمیت مشتری در سازمانها چنان بالا رفته است که گرایش سازمانها از محصولمحوری به مشتریمحوری تغییر یافته است. از این روست که از دهه گذشته رویکرد به مباحثی چون مدیریت روابط مشتری در بین سازمانها افزایش یافته و سازمانها به خوبی ضرورت مسائلی چون درک نیاز مشتری، کاهش هزینههای جلب مشتری جدید و نگهداری مشتری قدیمی را احساس کردهاند.
کلید واژگان :برنامه ریزی مدیریت ارتباط با مشتری، روش فازی، بیمه
ارزش ریالی : 150000 ریال
با پرداخت الکترونیک