جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
ارزیابی و بهینه سازی معیارهای مورد انتخاب کاربران موبایلی اینستاگرام در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی
1399/10/15 12:16:01
نویسندگان :
علی مصلی نژاد
مهدی رحمانیان
بهنام برزگر
زبان : فارسی
سال انتشار :
2019
محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
«
1
»
دسته بندی مقالات
9116
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4155
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5721
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13785
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1244
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی مولفه های کالبدیِ احساس تعلق به مکان در بافتهای تاریخی (مورد پژوهی : محله قطارچیان سنندج)
1396/03/19 15:12:12
تحلیل شناخت رفتاردرمانی بر رفتارهای فردی
1398/10/05 00:11:10
بررسی تأثير قانون تعاريف محدوده و حريم بر ساختار کالبدی- فضايی آينده شهرها (نمونه موردی: شهر مشهد)
1394/09/26 10:40:54
بررسی تاثيرکيفيت خدمات آموزشی بر رضايت کارآموزان مراکز آموزش فنی وحرفه¬ای استان سمنان (مدل سروکوال)
1396/02/07 11:12:28
A study on indicators of writing instruction in Iranian English as a foreign language curriculum at guidance and high school educational levels
1394/01/12 12:55:18