نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

مفهوم سازی اشتیاق مشتری به برند سازمان و تحلیل ارتباط آن با سایر سازه¬های بازاریابی 1394/01/19 18:34:26

نویسندگان : احمدرضا اخوان صراف نرگس غلامی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

دستیابی به وفاداری مشتریان از طریق اشتیاق مشتری به برند سازمان 1394/01/19 18:29:24

نویسندگان : احمدرضا اخوان صراف نرگس غلامی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

مدیریت دانش به‌مثابه مزیتی رقابتی در فضای کسب‌وکار 1393/12/23 19:02:42

نویسندگان : علیرضا رجبی پور میبدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

ارزشیابی اثربخشی سیستم های اطلاعاتی و رابطه ان با اثربخشی سازمانی 1393/12/16 17:48:39

نویسندگان : محمد حیدری گوجانی شیروان فریحی بهروز قاسمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

بررسی هوش سازمانی و رابطه ان با خوش بینی کارکنان 1393/12/16 17:09:29

نویسندگان : محمد حیدری گوجانی سیده مژده محسنی مژگان مظاهری ارمان بهرامی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

سنجش سرمایه فکری سازمان و رابطه ان با رفتار کارافرینانه 1393/12/16 17:01:15

نویسندگان : محمد حیدری گوجانی شیروان فریحی نرگس باقریان امیر حسین میرزایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت