
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه¬ مند بر رفتار مصرف ¬کننده در نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا 1397/08/25 13:49:24
نویسندگان : سمیه صائب نیا محمد فیضی محمد حسن زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : سومین کنفرانس چالش های نوین در مدیریت کسب و کار

بررسی تأثیر رضایت مندی مشتریان از گارانتی بدنه سایپا در نمایندگی 2110 گروه خودرو سازی سایپا استان اردبیل سمیه صائب نیا دانشجوی ارشد مدیریت بارگانی موسسة آموزش عالی نوین اردبیل-ایران (saebniya@e.novinardebil.ac.ir) چکیده مشتریان و مصرف کنندگان، همواره د 1397/08/25 13:41:49
نویسندگان : سمیه صائب نیازبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : سومین کنفرانس چالش های نوین در مدیریت کسب و کار

بررسی فرهنگ سازمانی و نوآوری بر بهبود عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شهرداری اردبیل) 1397/08/22 11:32:35
نویسندگان : فاطمه مقرب رقیه افشاریزبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : سومین کنفرانس چالش های نوین در مدیریت کسب و کار-شهریور-اردبیل

بررسی نقش مدیریت خرد بر عملکرد مدیریت سازمانی در سازمان های آتی توسط مدیران آینده 1397/08/22 10:46:27
نویسندگان : نیلوفر علی نژاد رقیه افشاریزبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : سومین کنفرانس چالش های نوین در مدیریت کسب و کار-شهریور-اردبیل

بررسی رابطه بین معیارهای مختلف رشد شركت و پایداری ساختار سرمایه در شرکتهای پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1397/07/25 12:29:14
نویسندگان : رقیه افشاری نیلوفرعلی نژاد فخیمزبان : فارسی سال انتشار : 1396 محل پذیرش : سومین کنفرانس چالش های نوین در مدیریت کسب و کار-شهریور-اردبیل
دسته بندی مقالات
- 9116 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4155 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5721 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13785 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1244 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4