نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

تعامل فشارعلم و كشش بازار (تجاري سازي دانش ) در توسعه تكنولوژيك 1393/11/14 17:30:08

نویسندگان : حسنعلي آقاجاني هادی درگاهی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همایش ملی مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) مزیتی رقابتی در بازاریابی نوین 1393/10/02 17:23:50

نویسندگان : مجید عموزاد خلیلی زهرا باقری
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همايش مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار

نقش اخلاق حرفه ای در بازاریابی نوین 1393/10/02 17:08:35

نویسندگان : مجید عموزاد خلیلی سید محسن آب برین سونیا صالحی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همايش مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار

مطالعه تاثیر عوامل سیاسی بر بازار یابی برند 1393/10/02 16:58:42

نویسندگان : مجید عموزاد خلیلی کمیل احسانی اعظم نیکوئی قادیکلائی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همايش مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار