اثر بخشی روش آموزش ايفاي نقش بر خودکارآمد پنداري تحصيلی، سازگاري اجتماعی و انگيزه تحصيلی در دانشآموزان با اختلال يادگي ري خاص 1401/04/15 12:08:33
نویسندگان : علی افشاریزبان : فارسی سال انتشار : 1401 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
مقایسه سبک های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان عادی 1399/11/16 21:49:46
نویسندگان : اسماعیل صدری دمیرچی سمیراغلامی آرزومجردزبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
اثربخشی نرم افزار ساند اسمارت بر کارکرد های اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه ریزی و حافظه کاری شنیداری و دیداری) دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی 1398/07/06 12:04:22
نویسندگان : علی افشاری رسول رضاییزبان : فارسی سال انتشار : 1398 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
اثر بخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری 1397/10/15 10:48:25
نویسندگان : علی افشاری زهره هاشمیزبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
بررسي اثربخشي مداخلهي ترميمي مبتني بر روش داويس بر بهبود نارساخواني دانش آموزان 1397/04/01 09:51:57
نویسندگان : محمدعلي محمدي فر گلين مهدي نژاد گرجي حسين جنااباديزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مجله ناتوانی های یادگیری
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری 1396/07/08 20:52:09
نویسندگان : مریم برجیس منصور حکیم جوادی محبوبه طاهر مسعود غلامعلی لواسانی عباسعلی حسین خانزادهزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی 1396/07/08 17:56:08
نویسندگان : سعیده خوش روش مهناز خسروجاوید عباسعلی حسین خانزادهزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
ثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان 1396/07/08 16:48:19
نویسندگان : نورا آقاجانی عباسعلی حسین خانزاده سیدموسی کافیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی 1396/07/08 16:14:46
نویسندگان : سیدمتین موسوی عباسعلی حسین خانزاده محبوبه طاهرزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : ناتوانی های یادگیری
بررسي اثربخشي مداخله ي ترميمي مبتني بر روش داوبس بر بهبود نارساخواني دانش آموزان 1395/10/09 22:46:12
نویسندگان : محمد علی محمدی فر گلین مهدی نزاد حسین جناابادی الهه زارعی مته کلاییزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : فصلنامه ناتوانی های یادگیری
تولید چندرسانهای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی 1395/03/06 10:16:36
نویسندگان : امیر پوراحمدعلی سعید موسوی پورزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه ناتوانی های یادگیری
دسته بندی مقالات
- 9114 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4128 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5698 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13681 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1208 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4