نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

داده کاوي صورت هاي مالي جهت اعطاي تسهيلات مالي 1395/04/22 13:52:13

نویسندگان : اميررضا كيقبادي وحید خدامی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : پژوهش هاي‌ حسابداري‌ مالي‌ و‌ حسابرسي

تأثیر جلب اعتماد مشتریان توسط سرمایه انسانی بر میزان رضایت 1395/04/21 19:56:36

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی کاری (Quality of Work Life , QWL) کارکنان شرکت برق منطقه¬ای مازندران 1395/04/21 19:48:30

نویسندگان : رحمت اله قلی پور سوته سید علی باقری قادیکلایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : دومین همایش ملی مدیریت و حسابداری

تأثیر جذاب بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:39:04

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

تأثیر خوش‌برخورد بودن سرمایه انسانی بر میزان رضایت مشتری 1395/04/21 19:35:38

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی فاطمه سیر
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهش نوین

مطالعه عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری با تکنیک دلفی و مدل AHP 1395/04/21 19:04:20

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی علی اکبر دشتبان مجن سعید عیسی نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

مدیریت بازرسی بر مبنای ریسک (RBI)با تکنیک دلفی و مدل AHP 1395/04/21 18:24:13

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی علی اکبر دشتبان مجن سعید عیسی نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

توسعه بستر و زیرساخت های "فاوا" جهت انجام کار از راه دور 1395/04/21 18:19:01

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی علی اکبر دشتبان مجن سعید عیسی نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

توسعه بستر و زیرساخت "فاوا" جهت ارائه خدمات الکترونیکی به ذی¬نفعان 1395/04/21 18:13:24

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی علی اکبر دشتبان مجن سعید عیسی نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

ارزیابی عملکرد مدیریت پروژه فاز ۱۳پارس جنوبی با استاندارد جهانی PMBOK 1395/04/19 18:43:44

نویسندگان : سید علی باقری قادیکلایی رضوانه مجیدی قادیکلایی علی اکبر دشتبان مجن نعمت ..عرب خزائلی
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت

بررسی قاعده تیلور در مدل های با هموارسازی وبدون هموارسازی نرخ رشد حجم پول 1395/04/19 11:50:29

نویسندگان : کيومرث سهيلي شهرام فتاحي مهناز سرخوندی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین همایش بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری

تاثير مديريت واقعي سود بر بازده آتي داراييها 1395/04/16 19:48:55

نویسندگان : سعید قربانی علی اکبر جوان مهدی ناظمی اردکانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : فصلنامه مطالعات حسابداري

تاثیر مدیریت واقعی سود بر جریان های نقدی عملیاتی آتی 1395/04/16 08:47:59

نویسندگان : سعید قربانی علی اکبر جوان مهدی ناظمی اردکانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : فصلنامه ی پژوهش های تجربی حسابداری مالی

تأثیر انحراف از وجه نقد بهینه بر بازدۀ انباشتۀ آتی غیرعادی سهام 1395/04/16 08:02:57

نویسندگان : مهدی ناظمی اردکانی حمید زارع حسین آبادی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : دانش حسابداري

مالیات بر ارزش افزوده 1395/04/15 14:53:05

نویسندگان : ساراکریم پور پیمان ایمانزاده
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی،مدیریت،اقتصاد،حسابداری وعلوم تربیتی

اخلاق و رفتار حرفه ای در حسابداري 1395/04/15 14:49:06

نویسندگان : ساراکریم پور
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی-حسابداری-حسابرسی وحسابدهی

بررسی رابطه ي علّیت و تعادل بلندمدت بین اندازهي دولت و آزادسازي تجاري در ایران 1395/04/12 11:19:24

نویسندگان : کریم آذربایجانی نغمه هنرور مریم شریف نژاد
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت حسابداری و علوم اجتماعی

لزوم بازنگري در پاسخ‌گويي سازمان‌هاي دولتي نقش متداخل مراجعان، شغل، شاغل، انگيزش 1395/04/07 15:30:58

نویسندگان : سجاد صالحي کردآبادي ايرج عاشوري مريداني
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : پژوهش هاي جديد در مديريت و حسابداري