نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

Personal barriers of creativity and its relationship with locus of control in Technical Teachers and non Technical, city Sabzevar 1394/01/29 23:31:38

نویسندگان : Hamid Nehardani Farzaneh keavanlou
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities,

Strategy Analysis of the Shia With the centrality in Azerbaijan 1394/01/29 23:22:28

نویسندگان : hamid Nehardani Ali Aminizadeh Farzaneh keavanlou
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2013 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities

The position of Information Technology in Public Knowledge Management Model implementation (Analytics of case study findings) 1393/11/29 20:27:51

نویسندگان : روح اله رحمتی نیا کیومرث احمدی محسن رحمتی نیا بنیامین مالکی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities (JournalSIH)0

On the relationship between cognitive self-regulated learning and language learning strategies 1393/11/26 09:09:23

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Mahboubeh Gilanian
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of social Issues & humanities

Strategies, cultural, and religious identity from the perspective of Islamic Revolution Leader 1393/11/20 16:44:18

نویسندگان : SAYYED R.A MOUSAVIMOGHADAM HESHMAT ALLAH ROSTAMI NEDA ZAHIRIKHAH SAJAD SADATIZADEH
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities,

Abuse of Legal Formalities 1393/11/19 19:27:39

نویسندگان : فخرالدین ابوئیه محمدرضاکریمی
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities

The study of teacher’s satisfaction of current evaluation system 1393/10/25 22:59:48

نویسندگان : محمود جاویدمهر
زبان : انگلیسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities

Examining the Illocutionary Speech Acts in the first and the last verses of Quran: A Comparative Study 1393/09/22 15:14:09

نویسندگان : Fahimeh Karimi Majid Ansarifar Ahmad Ansarifar Mostafa Mostakmeli
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2014 محل پذیرش : Journal of Social Issues & Humanities