نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

به‌کارگیری دستگاه هاي سيار جهت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی 1395/01/14 12:15:53

نویسندگان : مریم حق‌شناس خدیجه یوسف پورجدی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، سال 5، شماره چهارده، پائیز 1393، صفحه 6. (نمایه شده در پرتال جامع علوم انسانی و پایگاه مجلات تخص

نقش رسانه های جمعی در گسترش صنعت نشر الکترونیکی 1395/01/14 12:14:40

نویسندگان : مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، سال پنجم، شماره سیزدهم، تابستان 1393، صفحه 6. (نمایه شده در پرتال جامع علوم انسانی و پایگاه مجلا

تأثیر اینترنت بر ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت نشر ایران 1395/01/14 12:09:38

نویسندگان : مریم حق‌شناس سودابه رادفرد
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، سال پنجم، شماره سیزدهم، تابستان 1393، صفحه 54. (نمایه شده در پرتال جامع علوم انسانی و پایگاه مجل

سرمایة فکری و بهره وری نیروی انسانی 1395/01/14 11:51:02

نویسندگان : فخرالسادات نصيري* رقیه بهشتی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مطالعات مدیریت راهبردی

بررسي رابطه بين هوش اجتماعي و رفتار مدني تحصيلي با اثربخشي آموزشي دانشجويان تحصيلات تكميلي دانشگاه بوعلي سينا همدان 1395/01/14 11:35:47

نویسندگان : فخرالسادات نصيري* مریم گیلانی اصغر اسکندری
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه علمي – پژوهشي رهيافتي نو در مديريت آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مرودشت

ریشه هایی از عوام گرایی در نوشته های جلال آل احمد با تکیه بر داستان مدرنیستی خواهرم و عنکبوت 1395/01/14 00:17:31

نویسندگان : رامین صادقی نژاد
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : نخستین همایش ملّی نگاهی نو به ادبیّات عامّه

بغداد در دیوان خاقانی شروانی 1395/01/13 23:02:08

نویسندگان : رامین صادقی نژاد
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : هفتمین همایش بین المللی پژوهش های زبان و ادبیّات فارسی

ارتباط بین جو سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی معلمان غیرتربیت بدنی 1395/01/13 14:01:47

نویسندگان : الهام آرین علیرضا خادمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : اولین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی

بررسی تأثیر ابعاد فرهنگی جهانی شدن بر فرهنگ زنان 1395/01/12 15:32:22

نویسندگان : نوشزادیگانه فینی رحمت ا...صدیق سروستانی سیدرضاصالحی امیری زهرابهبهانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت فرهنگی

بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی جهانی شدن بر زنان 1395/01/12 15:24:46

نویسندگان : نوشزاد یگانه فینی رحمت اله صدیق سروستانی سیدرضاصالحی امیری زهرا بهبهانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : قصلنامه مدیریت فرهنگی، دوره 8، 2 (پیاپی 24)، تابستان 1393

توسعه مدل CFD جهت شبیه سازی راکتور بستر قطره ای (TBR) سولفور و آروماتیک زدا 1395/01/11 19:44:33

نویسندگان : Amir Heidari Seyed Hassan Hashemabadi
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : پژوهش نفت

تحلیل عوامل جمعیت شناختی مرتبط با منش ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمان 1395/01/10 08:29:51

نویسندگان : محمدابراهیم رزاقی قاسم مهرابی مجید جلالی فراهانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش

تأثیر نظام یادگیری در تحول یک سازمان رسانه ای تفکر محور 1395/01/09 15:15:47

نویسندگان : مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : ماهنامه علمی، تحلیلی و تخصصی دانش رسانه، سال ششم، اسفند 1393، شماره 20، صفحه 16.

تأثیرپذیری طیف نظام شناختی ذهن و افکار مخاطب از رسانه‌ها 1395/01/09 15:13:56

نویسندگان : مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : ماهنامه علمی، تحلیلی و تخصصی دانش رسانه، سال ششم، دی 1393، شماره 18، صفحه 20.

بررسی رابطه تیپ های شخصیتی، رضامندی مخاطبان و عملکرد موفق رسانه ها 1395/01/09 15:12:21

نویسندگان : مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : تیپ های شخصیتی، نظریه رضامندی، مخاطب رسانه موفق

تأثیر بعد اجتماعی: از توسعه اقتصادی تا توسعه پایدار 1395/01/09 15:09:54

نویسندگان : علی¬اکبر فرهنگی مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : ماهنامه علمی، تحلیلی و تخصصی دانش رسانه، سال ششم، شهریور 1393، شماره 14، صفحه 64.

ارتقای دانش رسانه ای از طریق شبکه های اجتماعی کتاب محور 1395/01/09 15:07:34

نویسندگان : مریم خادمی مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : ماهنامه علمی، تحلیلی و تخصصی دانش رسانه، سال ششم، مرداد 1393، شماره 13، صفحه 10.

سنجش محبوبيت پست‌هاي تبليغاتي برند در صفحات هواداران برند (پژوهشي درباره نقش رسانه‌هاي اجتماعي در بازاريابي) 1395/01/09 15:05:21

نویسندگان : مریم حق‌شناس
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : ماهنامه علمی، تحلیلی و تخصصی دانش رسانه، سال ششم، خرداد 1393، شماره 11، صفحه 40.