نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ 1395/01/18 16:32:48

نویسندگان : عبداله اسدزاده حسین رحمان سرشت
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

تدوين راهبردهای برندسازی ملی در ايران 1394/05/13 10:39:12

نویسندگان : ابوالفضل معصوم‌زاده زواره جعفر شمسی ابوالقاسم ابراهیمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : چشم انداز مدیریت بازرگانی

ممیزی بازاریابی صنعتی: مطالعه‌ موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن 1394/05/12 12:33:19

نویسندگان : ابوالفضل معصوم‌زاده زواره وحيد ناصحي‌فر
زبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی

تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان 1394/02/30 11:33:20

نویسندگان : دکتر علی شیرازی مریم حاج ملک فاطمه بصیری نژاد پگاه رادپور
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامۀ علمی - پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده 1394/02/27 14:14:24

نویسندگان : منصور صمدی بهمن حاجی پور حسین فارسی زاده
زبان : فارسی سال انتشار : 1387 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

سنجش کارائي ارزش ويژه برند با استفاده مدل ترکيبي SEM-DEA : مطالعه موردي برند خودرو در شهر اصفهان 1394/01/26 19:54:21

نویسندگان : مهسا قندهاري جواد خزائي پول امید بهارستان هادی بالویی جام خانه جعفر کیالاشکی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شماره 3.

بررسي رابطه ساختار سازماني و کارآفريني سازماني مطالعه موردي‏: شرکت لبنی دوکا 1394/01/21 11:08:52

نویسندگان : دکتر میرزا حسن حسینی سیده شهربانو ابراهیمیان فاطره خاوری نژاد
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : همایش مدیریت بازرگانی با محوریت :کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

بافت سازماني و تفكر استراتژيك بسترساز تولید ملی 1393/12/29 16:24:01

نویسندگان : مهدی هاشم زهی احمد نظامی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیره تامین بر عملکرد توسعه محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستم 1393/12/22 21:10:21

نویسندگان : علی محقر مصطفی رضوی محمد ميركاظمي مود
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

مطالعه تطبیقی نقش تجارت الکترونیک بر کارآفرینی 1393/12/20 11:12:07

نویسندگان : حسنعلي آقاجاني نیما سرشار
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب وکارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

انتخاب تأمین کنندگان شرکت هاي مهندسی و ساخت 1393/12/18 21:22:06

نویسندگان : علی محقر مژگان نوری محمد ميركاظمي مود نیما سرابی
زبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : کاوش هاي مدیریت بازرگانی،

مطالعه کارآفرینی در ارتقاء مزیت رقابتی 1393/12/08 22:34:10

نویسندگان : محمد تابان علی رضا خیری ناهید علی زاده محمد عباسی نیکو
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

نظریه آشوب، انقلابی در ایجاد موج کارآفرینی 1393/12/08 22:25:47

نویسندگان : ناهید علی زاده اردشیر شیری علی رضا خیری محمد تاب
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان