
اثربخشی تبلیغات بانکی در جذب مشتری 1395/09/19 12:52:12
نویسندگان : علی صنایعی مجيد محمدشفيعي مائده امینی ولاشانیزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : کاوش های مدیریت بازرگانی

بررسي ابعاد ادراك از ريسك صاحبان خودرو از روش پرداخت الكترونيك بهاي سوخت 1395/02/01 11:02:33
نویسندگان : مجتبی بهرامی محمدرضا سیدهاشمی تولونزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 4 ،شماره 4 زمستان 1391 21-40 صص

مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکتهای هولدینگ 1395/01/18 16:32:48
نویسندگان : عبداله اسدزاده حسین رحمان سرشتزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها(مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران) 1394/09/23 16:08:06
نویسندگان : محمود مرادی محمدعلی ولیپور کیخسرو یاکیده عاطیه صفردوست فرزانه عبداللهیانزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : چشم انداز مدیریت بازرگانی

تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکتهای راهبردی با رویکرد پویاییهای سیستم ( مورد مطالعه: خوشهی صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد ) 1394/05/27 11:46:47
نویسندگان : محمدرضا حمیدی زاده حبیب زارع احمدآبادی محمدعلی سنگبرزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی

تدوين راهبردهای برندسازی ملی در ايران 1394/05/13 10:39:12
نویسندگان : ابوالفضل معصومزاده زواره جعفر شمسی ابوالقاسم ابراهیمیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : چشم انداز مدیریت بازرگانی

ممیزی بازاریابی صنعتی: مطالعه موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن 1394/05/12 12:33:19
نویسندگان : ابوالفضل معصومزاده زواره وحيد ناصحيفرزبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی

تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان 1394/02/30 11:33:20
نویسندگان : دکتر علی شیرازی مریم حاج ملک فاطمه بصیری نژاد پگاه رادپورزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامۀ علمی - پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده 1394/02/27 14:14:24
نویسندگان : منصور صمدی بهمن حاجی پور حسین فارسی زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1387 محل پذیرش : مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

سنجش کارائي ارزش ويژه برند با استفاده مدل ترکيبي SEM-DEA : مطالعه موردي برند خودرو در شهر اصفهان 1394/01/26 19:54:21
نویسندگان : مهسا قندهاري جواد خزائي پول امید بهارستان هادی بالویی جام خانه جعفر کیالاشکیزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شماره 3.

بررسي رابطه ساختار سازماني و کارآفريني سازماني مطالعه موردي: شرکت لبنی دوکا 1394/01/21 11:08:52
نویسندگان : دکتر میرزا حسن حسینی سیده شهربانو ابراهیمیان فاطره خاوری نژادزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : همایش مدیریت بازرگانی با محوریت :کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

گزینش استراتژیهای نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی ـ فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت مدیریت پروژههای ساختمانی ایران ـ مپسا) 1394/01/15 21:44:32
نویسندگان : دکتر اسماعیل ملک اخلاق دکتر اسماعیل ملک اخلاق مهران مهدی زاده ناهید درستکار احمدیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : نشریه مدیریت بازرگانی

بافت سازماني و تفكر استراتژيك بسترساز تولید ملی 1393/12/29 16:24:01
نویسندگان : مهدی هاشم زهی احمد نظامیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

بررسی تاثیر تنوعطلبی و تازگیطلبی گردشگران بر نیات بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران) 1393/12/26 17:20:16
نویسندگان : حسین بلوچی محمد رحیم اسفیدانی علی عمویی اوجاکیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : فصلنامه مدیریت بازرگانی

شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیره تامین بر عملکرد توسعه محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستم 1393/12/22 21:10:21
نویسندگان : علی محقر مصطفی رضوی محمد ميركاظمي مودزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

مطالعه تطبیقی نقش تجارت الکترونیک بر کارآفرینی 1393/12/20 11:12:07
نویسندگان : حسنعلي آقاجاني نیما سرشارزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب وکارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

انتخاب تأمین کنندگان شرکت هاي مهندسی و ساخت 1393/12/18 21:22:06
نویسندگان : علی محقر مژگان نوری محمد ميركاظمي مود نیما سرابیزبان : فارسی سال انتشار : 1390 محل پذیرش : کاوش هاي مدیریت بازرگانی،

تبیین نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی (شاهد تجربی: بنگاههای کوچک تهران) 1393/12/09 14:48:46
نویسندگان : علی رضا معطوفی کیهان تاجدینی حسنعلي آقاجاني کیوان تاجدینیزبان : فارسی سال انتشار : 1389 محل پذیرش : چشم انداز مدیریت بازرگانی

مطالعه کارآفرینی در ارتقاء مزیت رقابتی 1393/12/08 22:34:10
نویسندگان : محمد تابان علی رضا خیری ناهید علی زاده محمد عباسی نیکوزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان

نظریه آشوب، انقلابی در ایجاد موج کارآفرینی 1393/12/08 22:25:47
نویسندگان : ناهید علی زاده اردشیر شیری علی رضا خیری محمد تابزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : اولین همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت کسب و کار های کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
دسته بندی مقالات
- 9116 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4155 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5721 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13785 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1244 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4